خبرهای داغ:

معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر معرفی شد

معاون جدید هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۰۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان سپاه امام صادق علیه السلام در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد سرهنگ علی غضنفری به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) معرفی و از زحمات دکتر سهراب انبارکی معاون سابق هماهنگ کننده این سپاه تقدیر به عمل آمد.
معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر معرفی شد
 
معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر معرفی شد
دکتر انبارکی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ به مدت حدود ۶ سال این مسئولیت را بر عهده داشت که پیش‌تر به عنوان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور معرفی شده بود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حضور در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ویژگی‌های آن منتصب به مکتب سیدالشهداء (ع) است افتخار بزرگی است و پاسداری و منصب پاسداری با ویژگی‌های امام حسین (ع) عجین است.
سردار علی رزمجو اظهار کرد: امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سال روز میلاد امام حسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کردند به همین دلیل لازم است همه پاسداران تلاش کنند خصوصیات وابسته به امام حسین (ع) را برای خود حفظ کنند چون پاسدار منتصب به مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است.
معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر معرفی شد
وی افزود: شاخصه اصلی نگهداری این افتخار بزرگ، حفظ معنویّت، اخلاص، ایثار، فداکاری، اعتقاد، بصیرت انقلابی، ولایت‌مداری و سلحشوری است که لازم است پاسداران انقلاب اسلامی همه این موارد را زنده نگه دارند.
فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال عمر با برکت این انقلاب با تأسی از نهضت عاشورا در خاکریز‌های مختلف با دشمنان جنگیده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.
این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به پذیرفتن مسئولیت در سپاه گفت: مسئولیت در سپاه بار سنگینی است که بر دوش انسان‌های مؤمن و پرهیزکار قرار می‌گیرد.
عضو شورای تأمین امنیت استان بوشهر افزود: پذیرفتن مسئولیت در سپاه فرصتی برای خدمت، تعالی و شکوفایی استعداد‌ها برای اجرای مأموریت دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انجام وظیفه بر اساس رسالت پاسداری است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) در ادامه با اشاره به تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده این سپاه گفت: خداوند متعال را شاکریم که سپاه استان بوشهر کانون صدور فرماندهان و مدیران مختلف در سطح کشور است که دکتر انبارکی معاون سابق هماهنگ کننده این سپاه یکی از این مدیران است که به درخواست سازمان بسیج مستضعفین مدتی است به عنوان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور منصوب شده و در این سازمان مشغول به خدمت است.
سردار رزمجو یادآور شد: آزادسازی ۴ هزار زندانی جرایم غیر عمد به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان با کمک خیرین در سراسر کشور اولین گام خدمتی دکتر انیارکی در مسئولیت سازمان بسیج حقوقدانان کشور است که این امر مایه افتخار برای استان بوشهر است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه سپاه استان بوشهر دارای فرماندهان و مدیران لایقی است که همگی آن‌ها برای تصدی مسئولیت‌های مهم در سپاه شایسته هستند که بر همین اساس با بررسی‌های تخصصی به عمل آمده سرهنگ علی غضنفری مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان بوشهر به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده این سپاه انتخاب شد.
رزمجو اضافه کرد: سرهنگ غضنفری دارای کارنامه خدمتی درخشانی در سپاه است و سابقه فرماندهی ناحیه بسیج سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی را نیز در کارنامه خود دارد که انتصاب وی با سابقه ۲۰ سال خدمت در سپاه مظهر سپردن مسئولیّت‌ها به کارکنان جوان است.
معاون سابق هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) نیز در ادامه این مراسم به بیان بخشی از اقدامات مهم انجام شده در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و دفاعی و امنیتی در زمان تصدی مسئولیتش در سمت معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر پرداخت.
دکتر سهراب انبارکی گفت: امروز سپاه احتیاج دارد که مکتب شهید سلیمانی از صدر تا زیر آن ساری و جاری شود.
معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر معرفی شد
وی اظهار کرد: سردار سلیمانی مرد میدان ولایت‌مداری، شجاعت و شهامت بود امّا همه این موارد زیر یک مرد میدان خلاصه می‌شود و آن اخلاص بود و همین اخلاص او سبب شد تا تشییع پیکر این بزرگوار به صورتی بی نظیر در دنیا، انجام شود.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انجام کمک‌های مؤمنانه در سطح کشور گفت: کمک مؤمنانه و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کار‌های بسیار بزرگی هستند که انجام این کار‌ها مصداق بزرگ مردمی بودن سپاه و کارکنان آن است.
سرهنگ غضنفری معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: سپاه و بسیج در استان بوشهر دارای یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و اجتماعی است که از این ظرفیت می‌توان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.
معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر معرفی شد
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار