خبرهای داغ:
رئیس ستاد کنگره شهدای قم:

تمسک به سبک زندگی شهدا درمان درد‌های جامعه

حاجی‌زاده گفت:امروز نسخه شفابخش درد‌های جامعه تمسک به سبک زندگی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است و لذا باید سبک زندگی شهدا را بشناسیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۶۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد حاجی‌زاده» رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم در مراسم رونمایی از آثار حجمی سرداران شهید مقاومت که در تالار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مسئولان استانی و پیشکسوتان دفاع مقدس در محفلی که به یاد شهدا برپا شده، بر شکوه و عظمت مراسم افزوده است.

وی با اشاره به اینکه ایام حاضر، سالروز حرکت کاروان سیدالشهدا (ع) از مدینه به کربلاست، خاطرنشان کرد: ما باید از نهضت عاشورا درس بگیریم و حق و باطل را بشناسیم و بدانیم بین حق و باطل هیچ راه میانه‌ای وجود ندارد.

حاجی‌زاده گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تربیت سرداران بزرگی، چون شهید حاج قاسم سلیمانی است که علی‌رغم گریز از شهرت و نام‌آوری، چنان عظمتی یافت که جهان در برابرش سر تعظیم فرود آورد.

وی با تشریح شاخصه‌های مکتب سردار سلیمانی افزود: اسلام ناب، اخلاص، دنیاگریزی، امتزاج سیاست و دیانت، پای‌بندی به مبانی دین، مطیع امر ولایت بودن و امر به معروف و نهی از منکر، از جمله ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم تاکید کرد: امروز نسخه شفابخش درد‌های جامعه تمسک به سبک زندگی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است و لذا باید سبک زندگی شهدا را بشناسیم.

وی گفت: اینکه یک نوجوان بسیجی در اسارت به خانم خبرنگار تذکر حجاب می‌دهد، از مصادیق فرهنگ ایثار و شهادت است که باید ترویج شود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خاصی در استان در موضوع نشر فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در کنار ستاد کنگره ملی شهدا تلاش می‌کنند و بخصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر قم که با اقداماتی، چون برگزاری یادواره‌های شهدا، تبدیل منازل شهیدان زین‌الدین و کلهری به نام خانه موزه شهدا، مشارکت جدی در ساخت یادمان شهدا و کمک مالی به تولیدات کنگره شهدا در این زمینه یاری‌گر شهرداری و پیشتاز بوده‌اند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم عنوان کرد: به پاس خدمات مؤثر شهرداری در زمینه پرداختن به آرمان‌های شهدا، بالاترین نشان خدمت کنگره ملی شهدا به شهردار قم اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات