خبرهای داغ:
معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم خبر داد:
مهدی علی‌بابایی گفت: ۲۲ پروژه خدمت رسانی محلات قم در سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۸۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم تعداد ۲۲ پروژه خدمت رسانی آماده بهره برداری همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افتتاح می‌گردد.

مهدی علی‌بابائی معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: به لطف خدا و همت جهادگران انقلابی اقدامات بسیار خوبی توسط قرارگاه اجتماعی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی در محلات سطح شهرستان قم انجام شد.

وی ادامه داد: اقداماتی نظیر اشتغال زایی، فعالیت در زمینه سبک زندگی و تحکیم خانواده، مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از طلاق صورت گرفت که ان‌شاءالله در روز پاسدار که مصادف با ولادت امام حسین (ع) است در نظر داریم تعداد ۲۲ روژه خدمت رسانی آماده بهره برداری را افتتاح نماییم.

وی با بیان عناوین برخی از پروژه‌های قابل افتتاح گفت: این پروژه‌ها شامل کارگاه‌های خیاطی برای بانوان سرپرست خانوار، کارگاه صندل دوزی در مناطق محروم، کارگاه‌های قالی بافی برای اشتغال بانوان، ایجاد پاتوق‌های حجاب در مناطق آسیب پذیر شهر و راه اندازی مراکز تحکیم خانواده و سبک زندگی برای ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق در چهار منطقه شهر قم می‌باشد.

وی افزود: مراکز تحکیم خانواده بر اساس اصول مراکز مشاوره بنا نهاده شده که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی قم، اقدامات مشاوره‌ای در این مراکز ارائه خواهد شد.

علی‌بابائی همچنین از افتتاح دو سالن ورزشی برای جذب نوجوانان و جوانان در محله‌های آسیب پذیر با رویکرد محرومیت زدایی در مناطق محروم نیز خبر داد.

وی فعالیت تیم‌های اجرایی جهت فراهم آوردن شرایط فروش و بازار ارائه محصولات کارگاه‌ها را از دیگر اقدامات قرارگاه اجتماعی و سازندگی ناحیه برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجه دیگری از پروژه‌ها نیز در دست اقدام و راه اندازی است که در آینده نزدیک با آماده سازی آن‌ها خدمات بیشتری را به همشهریان عزیز ارائه خواهیم نمود.

انتهای پیام/ابراهیم خانی
ارسال نظرات