خبرهای داغ:
میلاد پاکروان
رئیس اداره بنیاد شهید کاشان:
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اطلس شهدا در کاشان ایجاد می‌شود تا بر روی نامگذاری معابر و حفظ المان‌های شهری جهت جلوگیری از تحریف شهدا نظارت شود.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۵۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، غلامرضا حیدری در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن اشاره به طرح مسائل و مشکلات مرتبط با جامعه ایثارگری اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اطلس شهدا در کاشان ایجاد می‌شود تا بر روی نامگذاری معابر و حفظ المان‌های شهری جهت جلوگیری از تحریف شهدا نظارت شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مهمترین اهداف تاسیس این نهاد انقلابی است، افزود: یک هزار و 300 معبر شهری کاشان به نام شهدای سرافراز میهن اسلامی نامگذاری شده‌اند و از این میان 966 شهید بسیجی، 120 شهید ارتشی، 21 شهید جهادگر و 193 شهید نیز پاسدار هستند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان با بیان اینکه در میدان مبارزه با کرونا نیز دو شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، ابراز داشت: شهرستان کاشان یک هزار و 742 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و دارای 78 شهید مفقودالجسد است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور شهدا از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان است، گفت: بنیاد شهید شهرستان کاشان در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مشکلات جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و ایثارگران تحت پوشش این نهاد به حداقل کاهش پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار