خبرهای داغ:

روز پاسدار راه و روش اقتدا به سیره امام حسین(ع) است

سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۹۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت روز پاسدار اطلاعیه‌ای صادر نمود که در آن آمده است: سپاه پاسداران به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران است. این تشکیلات مبارک هدیه‌ای به تاریخ ایران است و برکات ان برای این کشور ماندگار و همیشگی است. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی).

سوم شعبان المعظم و میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(ع) تولد مبارکی است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میمنت حماسه سازی و پاسداری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از مکتب اسلام از آن به عنوان روز پاسدار یاد نمودند.

در ادامه نوشته شده که: آن بزرگ مرد با درایت و روشن بینی انقلابی‌اش، با نامگذاری این روز فرخنده به روز پاسدار در حقیقت راه و روش پاسداری و اقتداء به سیره امام سوم شیعیان را برای پاسداران تا ابد مشخص و روح‌های استوار و دلهای گرم و پر از ایمان جوانان و مومن پاسدار را صیقل داد.

سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با تبریک خجسته زاد روز حضرت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و حضرت سجاد(ع) به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است؛ سپاه رشد، پویایی و بالندگی خودکه در عرصه‌های سخت و پرخطر رویارویی با دشمنان انقلاب اسلامی بدست آورده است را مرهون اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نیز پشتوانه مردمی خود میداند و با تاسی به توصیف مسوولیت اور بنیانگذار جمهوری اسلامی که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ایران عزیز لحظه ای دریغ نخواهد کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار