بیانیه سرطایفه شاهوزهی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) وروز پاسدار:
در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۴۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، سرطایفه شاهوزهی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) وروز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد، در متن این بیانیه آمده است:


در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عینیت یافته است و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است.


سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است که دشمنان این مرز و بوم با همه ترفند‌های شیطانی خود قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس را متوقف سازند.


نامگذاری سوم شعبان روز میلاد با برکت حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز، نشان دهنده این واقعیت است که پاسداران و جانبازان عزیزایران اسلامی پرورش یافته مکتب اسلام و نهضت عظیم عاشورا، با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره درصحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.


دلاورمردانی که اسطوره مقاومت و نماد آزادگی اند و از خودگذشتگی، فداکاری و ایثارشان در دفع شر دشمنان مردم ایران در ابتدای پیروزی انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس همواره در حافظه تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.


گذشت قریب به ۴۳ سال از طلوع خورشید تابناک "پاسداری" در سپهر انقلاب اسلامی و نقش آفرینی‌های سترگ و شگفت‌انگیز پاسداران انقلاب در عرصه‌های گوناگون نیاز کشور، این حقیقت عظیم و تصویر مقتدر و افتخارآمیز ترسیم شده است که "سپاه " به اعتبار سرشت عاشورایی و شجاعت و سلحشوری ذاتی خود، در تمامی صحنه‌های دفاع از دستاورد‌ها و ارزش‌های نهضت اسلامی، مجاهدانه در میدان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز، چشم در چشم امپراتوری سلطه و استکبارایستاده است.

اینجانب با گرامیداشت این روز‌های خجسته، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار و جانباز گرانقدر به ویژه پرسنل زحمتکش سپاه شهرستان زاهدان وکل استان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

*حاج محمد شاهوزهی خادم طایفه شاهوزهی*
ارسال نظرات