خبرهای داغ:
آصفی گفت: در ادامه اجرای طرح نذر آب ۳، پروژه آبرسانی در روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان با خیرین و داوطلبان قزوینی از فروردین ماه سال جدید، عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۷۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

حسن آصفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با کمک مردم نوعدوست و بشردوست قزوین و همچنین در ادامه طرح نذر آب 3، تیمی متشکل از خیرین با همکاری و همراهی هلال احمر، جهت عملیاتی نمودن طرح آبرسانی به صورت زیربنایی و پایدار در روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه به این استان، اعزام شدند.

وی افزود: پس از تهیه و ارسال لوله های پلی اتیلن انشعاب سه روستای شهرستان هامون و آمادگی خیرین قزوینی جهت اجرای لوله گذاری روستاهای مورد نظر، از اول فروردین ماه سال 1400 عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد و یک اقدام پایدار جهت رفع مشکلات هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان به سرانجام خواهد رسید.

آصفی عنوان کرد: تامین آب این روستاها در استان سیستان و بلوچستان، علاوه بر رفع آلام این عزیزان از بروز بسیاری از مشکلات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی نیز در این مناطق جلوگیری خواهد کرد و باعث ارتقای سطح سلامت و بهداشت روستاییان و گسترش عدالت اجتماعی، خواهد شد.

وی اشاره کرد: ارائه‌ اینگونه خدمات زیربنایی مانند آب‌رسانی در این روستاها، در راستای انجام فعالیتهای انساندوستانه جمعیت هلال احمر انجام می گیرد که همیشه با همراهی داوطلبان و خیرین استان قزوین همراه بوده و در این زمینه نباید نقش بزرگ داوطلبان و خیرین استان را فراموش کرد که همیشه همراه و همیار هلال احمر در اینگونه اقدامات خداپسندانه بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، در پایان ضمن تشکر از تمامی خیران و داوطلبان استان جهت مشارکت در این طرح، افزود: امیدواریم با استفاده از توانمندی‌های خیران و داوطلبان استان قزوین با اجرای این قبیل اقدامات انساندوستانه بتوانیم اندکی از مصائب و مشکلات مردم شریف روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان را برطرف کنیم و انشاالله شاهد توسعه و پیشرفت و آبادانی این مناطق محروم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها