خبرهای داغ:
جانشین سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۶ سری جهیزیه در شهرستان تاکستان

سرهنگ رسولی فر گفت: همزمان با میلاد امام حسین(ع) چهارمین مرحله از اهدا جهیزیه و یازدهمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی در شهرستان تاکستان برگزار شد
کد خبر: ۹۳۲۸۷۹۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

سرهنگ رسولی فر جانشین سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، چهارمین مرحله اهدا جهیزیه بین زوج‌های جوان جامعه هدف برگزار شد.

وی گفت: تا کنون طی سه مرحله قبل بیش از ۳۵۰ سری جهیزیه بین جامعه هدف شهرستان تاکستان توزیع شده و امروز در چهارمین مرحله، ۱۶ سری جهیزیه توزیع می شود.

اظهار کرد: تهیه این تعداد جهیزیه با همراهی خیرین و مردم شریف شهرستان تاکستان انجام شده است و این اقدامات خداپسندانه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

جانشین سپاه تاکستان در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: یازدهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی نیز همزمان با میلاد پرنور امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط مردم، خیرین و سپاه شهرستان تهیه شده که طی روزهای آینده و در اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان تاکستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار