با همکاری سپاه پاسداران شهرستان بردسکن؛

روستای فاطمیه بخش انابد از نعمت آب‌ شرب برخوردار می‌شوند

روستای فاطمیه بخش انابد با همکاری سپاه پاسداران شهرستان بردسکن از نعمت آب‌ شرب برخوردار می‌شود .
کد خبر: ۹۳۲۸۸۶۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بعد از پیگیری‌های فرمانده سپاه ناحیه بردسکن و بازدید سرهنگ واحدی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) به همراه بخشدار انابد، رییس اداره آب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و عضو شورای اسلامی شهرانابد از روستای فاطمیه مقرر شد طبق توافق‌نامه‌ای که در فرمانداری امضا شد با همکاری ادارات و نهاد‌ها روستای فاطمیه از نعمت آب شرب لوله‌کشی برخوردار گردد.
 
سرهنگ پاسدار واحدی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در جلسه‌ای که به این منظور در فرمانداری برگزار شد با اشاره به مکاتبات قبلی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این خصوص اظهار داشت لوله‌های این پروژه خریداری‌شده و هفته آینده به منطقه حمل خواهد شد.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف به‌صورت مشارکتی و جهادی در نقاط مختلف استان توسط این قرارگاه خواستار اجرای این پروژه به شکل کاملاً جهادی و خارج از بروکراسی‌های پیمانکاری مرسوم شد و گفت: در بحث اجرا اگر با مشارکت ماشین آلات ادارات، خیرین و مردم این پروژه آغاز شود تا ۲ ماه آینده این پروژه اجرا خواهد شد و ما نیز تا سقف اعتباری که در قرارگاه برای این پروژه مصوب کرده‌ایم در خدمت خواهیم بود و این پروژه اجرایی خواهد شد و مردم روستای فاطمیه از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.
 
سرهنگ علیرضا جنیدی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه ضمن تشکر از سرهنگ واحدی گفت: از ظرفیت بسیجیان و گروه‌های جهادی در اجرای این پروژه استفاده خواهیم کرد و همچنین از سرهنگ واحدی خواست به بخش محروم انابد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

بخشدار انابد نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در بحث انتقال لوله آب شرب به روستا‌های فاطمیه از قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا (ع) خواست در بحث اشتغال پایدار نیز به مردم روستایی بخش انابد کمک کنند.
 
مجتبی شاکری فرماندار شهرستان بردسکن ضمن خیرمقدم به سرهنگ واحدی و هیئت همراه از فعالیت‌ها و کمک‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا (ع) به شهرستان و بخش انابد تقدیر و تشکر کرد و با نام بردن از کمک‌های قرارگاه و سردار حزنی در منطقه اعلام آمادگی کرد فرمانداری نیز در اجرای این پروژه بصورت جهادی کمک خواهد کرد.
 
لازم به ذکر است بعد از بازدید از محل انتقال خط لوله آب به روستای فاطمیه با هماهنگی سرهنگ جنیدی از روستای چاه سلطان نیز جهت کمک به تامین آب این روستا در آینده بازدید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها