خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

بسیج نیروی کارآمد و همیشه در صحنه میدان‌های سخت است

تبریز- معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: بسیج پشتوانه و رهگشای انقلاب و نیروی کارآمد و همیشه در صحنه میدان های سخت بوده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۳۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جمع فرماندهان نمونه پایگاه های سپاه امامت تبریز با اشاره به نقش آفرینی بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن افزود: صف آرایی بسیجیان در مقابل گروهک ها و دشمنان اسلام، ایستادگی تمام قد در مقابل سوداگران مرگ و کمک های بسیج در حوادثی چون زلزله، سیل، کار عمرانی و بسیج سازندگی و نیز کرونا و کمک های مؤمنانه، غربالگری و دفاع از سلامت را تنها گوشه کوچکی از توانمندی ها و خدمات ارزنده بسیج طی 42 سال گذشته می توان برشمرد.

وی افزود: بسیج و بسیجی با ایمان راسخ، اخلاص، بی تکلفی و با کارآمدی و بدون هیچ چشمداشت همواره با حضور جهادگونه خود در تمام صحنه ها در حمایت از اسلام و ارزش های مقدس انقلاب برقرار و مؤثر بوده و خوش درخشیده است.

گلمحمدزاده با بیان اینکه بسیجی بودن و حفظ آرمان های انقلاب در هر سنگری زن و مرد، پیر و جوان، مسئول و کارگر، روستایی و عشایری امکان پذیر بوده و فرق ندارد، یادآور شد: اخلاص و در لشکر الهی بودن، پا به رکاب بودن، حضور فعالانه در تمامی عرصه ها، بصیرت و جهادی بودن بنا به کلام امام راحل از دیگر نشانه های بسیجیان مخلص است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها