جلسه شورای هسته مصلحین بندرخمیر با میزبانی ناحیه مقاومت بسیج و حضور حجت الاسلام والامسلمین شعیب صالحی امام جمعه ، مصطفی خدابنده لو ریاست دادگستری و جمعی از وکلا مشاورین و معتمدین شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۲۸۹۴۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

در این جلسه فرمانده سپاه بندر خمیریکی از رسالت های مهم سپاه حفظ کرامت وحمایت از کیان خانواده ، ایجاد نشاط و شادابی همچنین کاهش آسیب های اجتماعی دانست وافزود: درسال۹۸و۹۹ باهمکاری مدیران ،مسئولین ومعتمدین هسته مصلحین شهرستان عملکردمطلوبی در قالب طرح های مختلف درحوزه اجتماعی بخصوص صیانت ازافراد خانواده درمعرض بیماری اعتیاد،مشاوره های ازدواج وخدمات به قشرضعیف مناطق محروم انجام گرفته است

سرهنگ جعفر اسلامی بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های مثبت و موثرجهت اشتغال جوانان، آموزش مهارتهای پیش از ازدواج ، ترویج احساس مسئولیت پذیری و درنتیجه ازدواج موفق و پایدار وشاداب تاکید کرد وگفت:درطول سال ۹۸تا۹۹ تقریبا۷۰درصدپرونده های طلاق ارجاع داده شده توسط قرارگاه های تحول محلات بسیج ومعاونت اجتماعی سپاه شهرستان به صلح وسازش تبدیل شده است.

در این جلسه مصطفی خدابنده لو ریاست دادگستری بندرخمیر از همکاری و اقدامات موثر و موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان در طرح مصلحین و کاهش آسیب های اجتماعی تقدیر کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه ونماینده ولی فقیه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه
با اهمیت به هم افزایی استفاده از نیروی های متخصص، ایجاد فضای روانی مثبت و سالم ، بستر سازی جهت اشتغال ، کاهش آسیب های اجتماعی و ... این رسالت دینی را از وظایف اصلی دستگاه های متولی امر دانست و بر لزوم حراست و حمایت آبرومندانه از خانواده کم برخوردار و آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا تاکید و ازنقش مستمرسپاه پاسداران دراین عرصه تقدیر کرد .

لازم به ذکراست در پایان این مراسم از مدیران،مسئولین ومعتمدین فعال هسته مصلحین درطرح کرامت شهرستان با اهداء لوحی تجلیل و قدردانی گردید .

ارسال نظرات