خبرهای داغ:

توزیع یکهزار بسته کمک مؤمنانه بین اقشار نیازمند اندیمشک

مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رضوان اللّٰه تعالیٰ علیه) با همکاری بسیج اصناف و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۸۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اندیمشک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکمال موسوی، امام جمعه شهرستان اندیمشک با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات متعددی در این ۴۲ سال صورت گرفته که باید به مردم گفته شود.

وی افزود: وقتی کمبودی در جامع ایجاد می شود، مردم مثل زمان دفاع مقدس، با کمک بسیج و سپاه به محرومیت زدایی کمک می کنند که این نشانه روحیه بسیجی آنان است.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی، افزود: امام خمینی (رحمةُ اللّٰه علیه) دو امر گرانبها را برای ما به امانت گذاشتند، یک ولایت فقیه و دوم نظام جمهوری اسلامی که تعبیر این سخنان این است این ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی به معنای خیمه و تیرک آن خیمه است؛ که هر کدام نباشد، انقلابی محقق نخواهد شد. تا این تبعیت و فرمانبری وجود دارد، در هر کجا و هر حادثه ای رخ دهد، جای خالی و خلأهای ممکن را پُر خواهد شد.

پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک نیز گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای منویات ایشان، طرح های کمک مؤمنانه طی ماهای اخیر با همراهی بسیار خوب نیکوکاران اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: در شهرستان اندیمشک این طرح در مراحل مختلفی با مشارکت مردم و مسئولین و با هدف کمک به اقشار نیازمند اجرا گردید.

فرماندار شهرستان اندیمشک افزود: اهتمام به مسائل و مشکلات اقشار ضعیف از اولویت های مسئولین شهرستان است و اجرای این طرح ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توجّه به اقشار ضعیف جامعه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز بیان کرد: سال ۱۳۹۹ با وجود بیماری منحوس کرونا و گرانی‌های افسار گسیخته‌ای که به مردم فشار آورده بود و تلخی‌های را شاهد بودیم اما نکته شیرین قضیه لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش کمک‌های مؤمنانه و همدلی و مواسات در سطح شهرستان اندیمشک، بود.

وی افزود: در چندین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، سپاه پاسداران، گروه های جهادی، حوزه‌های علمیه و شورای اداری همه پای کار آمدند و اقدامات ارزشمندی رقم زدند.
دو گروه جهادی بسیج طلاب حوزه سفیران و بسیج جامعه زنان در سطح کشور رتبه اول را کسب نمودند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با توجه به طرح پایش سلامت «شهید سلیمانی»، بسته های حمایتی آماده شده به خانواده های شناسایی شده آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها