مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس:

پاسداران شجاعت را از مکتب حسینی آموخته‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس تاکید کرد: پاسداران مجاهدان و ایثارگرانی هستند که غیرت، مردانگی، شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی فراگرفتند.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۳۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین رجبی بمناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام اظهار داشت:ماه شعبان، ماه درخشش ستارگان آسمان امامت و ولایت است؛ ماهی که در آن میلاد سه امام همام، امام حسین علیه السلام ، امام سجاد علیه السلام و امام زمان(عج) و نیز تولد ماهِ درخشان خاندان هاشمی، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام اتفاق افتاد.

پاسداران شجاعت را از مکتب حسینی آموخته‌اند

وی در ادامه افزود :باید همه مسئولین و مردم در این ماه طلایی از صاحبان این ماه استمداد بگیرند تا با مدد و عنایات این بزرگواران بتوانیم ویروس کورونا این بلای جان مردم را شکست دهیم.

وی بیان کرد: مجاهدان و ایثارگرانی که غیرت، مردانگی و شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی آموخته‌اند و مدال پرافتخار و زرین پاسداری و جانبازی درراه دین و قرآن، همواره بر سینه‌های مالامال از عشق به اسلام و انقلاب آن‌ها می‌درخشد.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در پایان ضمن قدر دانی از زحمات بی وقفه کادر درمانی کشور، بر رعایت اصول بهداشتی و عدم خروج غیر ضروری مردم از منزل تاکید داشت تا إن شاء الله با قطع زنجیره اتصال این ویروس بتوانیم هر چه سریع تر به روال گذشته کشور برگردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها