خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)همدان:

پاسداران انقلاب اسلامی تکیه‌گاه عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند

همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی تکیه‌گاه عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده و هستند و سردار «سلیمانی» به عنوان سیدالشهدای پاسداران مظهر اقتدار و عظمت ملت ایران شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۴۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

پاسداران انقلاب اسلامی تکیه‌گاه عزت و اقتدار نظام اسلامی هستندسردار ولی بهاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به شاخصه‌های پاسداری اظهار داشت: پاسداری شغل نیست بلکه ارزش و تعهدی است که همیشه در خط مقدم جهاد در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور فعال دارد.

وی گفت: پاسدار و پاسداری از انقلاب یعنی روحیه جهادی، انقلابی، تعهد و مسئولیت‌پذیری در شرایط حساس و بحمدالله این روحیه در بین پاسداران ما مشهود است.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه فرماندهان شهید سپاه روی درب اتاق خود می‌نوشتند یا حسین فرماندهی از آن توست؛ افزود: همین جمله هنوز هم اعتقاد و باور قلبی آحاد پرسنل این نهاد مقدس است و پاسداران ما حضرت امام حسین(ع) را معلم و الگو و فرمانده خود می‌دانند.

وی پاسداری از دستاوردهای انقلاب را مهمترین رسالت سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: پاسداران ما در راه تحقق این رسالت مهم با جان‌فشانی خود در حال تلاش هستند و در راه تحقق رسالت سپاه شب و روز و حد و مرز مشخصی ندارند بلکه هر عرصه‌ای که سپاه احساس کند باید وراد عمل شود حتی در خارج از مرزها باشد قدرتمندانه وارد خواهد شد.

سردار بهاریان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی تکیه‌گاه عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده و هستند و سردار «سلیمانی» به عنوان سیدالشهدای پاسداران مظهر اقتدار و عظمت ملت ایران شد.

وی افزود: چنانچه فرماندهی معظم کل قوا بارها تأکید کرده‌اند نسل جوان و امروزی سپاه از نسل اول بحمدالله جلوتر و کارآمدتر است و علت فشارها و دشمنی‌های بی‌سابقه دشمن با نظام اسلامی نیز همین ایستادگی بیش از پیش سپاه در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با تقدیر از پرسنل کادر درمان کشور و استان، مدافعان سلامت را نیز پاسداران حریم دین و انقلاب دانست و گفت: عرصه سلامت نیز عرصه پاسداری و حفاظت از نظام است و سپاه نیز در کنار کادر درمان همواره در مبارزه با کرونا و حمایت از کادر درمان پیشگام بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار