خبرهای داغ:
نورانی گفت: لحظه تحویل سال نو در یادمان‌های شهدا در خوزستان به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۳۲
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسن نورانی مسئول فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان درخصوص برگزاری مراسم تحویل سال نو گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و وضعیت قرمز استان، برنامه‌ایمراسم تحویل سال در یادمان‌های شهدا در خوزستان برگزار نمی‌شود برای برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو در یادمان‌های شهدا، گلزار شهدا در آرامستان‌های خوزستان و بهشت زهرا در نظر نگرفته ایم.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته مراسم ویژه لحظه تحویل سال به میزبانی شهدا در مناطق مختلف خوزستان برگزار می‌شد، اظهار داشت:، اما امسال به دستور ستاد مقابله ملی و استانی مقابله با کرونا و منظور قطع زنجیره کرونا ویروس، کمک به کاهش آمار ابتلا به این بیماری و جلوگیری از تجمع‌های غیرضروری، شهدای والامقام مهمان پذیر نیستند.

نورانی با بیان اینکه در صورت تصمیم گیری برای برگزاری مراسم تحویل سال نو متعاقبا اعلام می‌شود، افزود: از شهروندان خواهشمندیم از حضور در گلزار شهدا، یادمان‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و آرامستان‌ها خودداری کنند و کادر بهداشت و درمان را در کنترل و مهار این بیماری یاری دهند.

خوزستان تنها استان با وضعیت قرمز در کشور است و براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ظرفیت‌های بیمارستان‌های استان تکمیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها