خبرهای داغ:
نهاوند-جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها باید امیدآفرینی در جامعه را تقویت کنند، گفت: در شرایط تحریم اقتصادی و شیوع کرونا امیدبخشی می‌تواند به وحدت جامعه برای رهایی از بحران‌ها کمک کنند.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۴۱
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

رسانه‌ها امیدآفرینی در جامعه را تقویت کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ میثم رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها با علم و آگاهی و شناخت از شرایط کنونی کشور و نقش اثرگذار اطلاع‌رسانی در تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی می‌توانند جامعه را یاری دهند.

وی با اینکه به نقد و ارائه راهکار سازنده معتقد هستیم، ابراز داشت: انتشار اصل خبر و صادق بودن در اطلاع رسانی بسیار مهم و ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها باید امیدآفرینی در جامعه را تقویت کنند، عنوان کرد: در شرایط تحریم اقتصادی و شیوع بیماری کرونا امیدبخشی به جامعه از سوی رسانه‌ها می‌تواند به وحدت و همدلی جامعه برای رهایی از بحران‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در حال حاضر بیشترین دسترسی و استفاده مردم را دارد، گفت: با شرایط فعلی دشمن تلاش دارد روح امید را از جامعه و مردم بگیرد، که رسالت امیدآفرینی برای مردم از رسانه‌ها انتظار می‌رود.

رحیمی تاکید کرد: انتخابات را در پیش داریم و باید متوجه شرایط حساس کشور باشیم که اجازه سوءاستفاده دشمن برای ناامید کردن مردم و دور کردن آنها از پای صندوق‌های رأی ندهیم و مردم را نسبت به حضور در پای صندوق رأی و انتخاب سرنوشت خود امیدوار کنیم.

وی گفت: تاکنون هشت مرحله رزمایش مومنانه با ۲۱هزار بسته غذایی توسط حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بخشی از آن در قالب طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات