خبرهای داغ:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خبر داد

تشدید طرح برخورد با خودروهای غیر بومی در همدان

همدان-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ماموران راهور اقدام به برخورد با خودروهای غیربومی به ویژه جریمه خودروهای دارای پلاک انتظامی خوزستان به این استان کردند.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۴۵
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

تشدید طرح برخورد با خودروهای غیر بومی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا ورود خودروی دارای پلاک غیربومی از استان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به سایر استان‌ها ممنوع است.

وی اضافه کرد: در گشت‌زنی‌ها، تیم‌های پلیس راهور متوجه حضور خودروهای دارای پلاک خوزستان به خصوص در اماکن تفریحی و خیابان‌های منتهی به میدان اصلی شهر همدان شدند که مدارک آنها جلب و اعمال قانون صورت گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: علاوه بر جریمه رانندگان متخلف این خودروها به بیرون از همدان هدایت می شوند و در این راستا مدارک رانندگان متخلف جلب و در خروجی حوزه استحفاظی توسط مامور راهور تحویل آنها می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر رانندگان دارای خودروی پلاک خوزستان در شهرک های اقماری این استان مشغول به کار بوده و ایام عید برای دید و بازدید نوروزی و دیدار والدین در همدان حضور یافتند.

جمالی بیان کرد: برخی رانندگان غیربومی نیز فرزندشان در همدان مشغول به تحصیل بودند و این استان را در نوروز ۱۴۰۰ برای دیدار فرزند و بازدید از اماکن تفریحی و توریستی به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: تیم های پلیس راهور در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن تفریحی و توریستی حضور دارند و اجازه ورود خودروهای غیربومی از مناطق قرمز و نارنجی به این استان را نمی دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان برقرار است و در ایام نوروز نیز خودروهایی که در این ساعت اقدام به تردد می‌کنند اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات