خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۶ تن سنگ سیلیس قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۴۹
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کشف ۶ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران کلانتری ازندریان حین گشت‌زنی به یک دستگاه تراکتور حامل بار مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: با بازرسی صورت گرفته توسط ماموران این یگان، مقدار ۶ تن سنگ سیلیس قاچاق از این تراکتور کشف و  متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان بیان داشت: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به قاچاق کالا کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

*۱۲۰ فقره اعمال قانون برای خودرو‌های متخلف در ملایر

وی از ۱۲۰ فقره اعمال قانون برای خودرو‌هایی که در ساعات ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرستان ملایر تردد داشته و پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نکردند در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران پلیس راهور این شهرستان خبر داد و گفت: در همین ارتباط با تعداد یک دستگاه خودروی فاقد پلاک همچنین ۲ دستگاه خودروی داری پلاک مخدوش نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

سلگی از شهروندان درخواست کرد: به منظور حفظ سلامت خود و دیگران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در ساعاتی که منع تردد مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته، از بیرون آمدن از خانه خودداری کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات