خبرهای داغ:

️شعار سال باید امتداد اجتماعی پیدا کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: هر خدمتی در هر زمینه‌ای، زمانی قابل قبول است که امتداد اجتماعی پیدا کند تا به سفره مردم برسد و مردم آن را لمس کنند، چه در زمینه اقتصادی، چه نظامی و چه فرهنگی.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۷۴
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

به گزارش بسیج ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز باستانی، با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت حلول سال نو، اظهار کرد: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چند نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اول اینکه دشمن در سیاستی که برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی در پیش گرفت، شکست خورد و خود نیز به این شکست اعتراف کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نقش «سیاست مقاومت» در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف در مقابل دشمن، گفت: اگر در هر صحنه و میدانی، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن اتفاق بیفتد، نتیجه‌اش پیروزی کشور و شکست قطعی دشمن خواهد بود.

نبی‌زاده ادامه داد: نکته حائز اهمیت دیگر در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار جهش تولید در سالی که گذشت، این بود که نتیجه آن در زندگی مردم مشهود نبود و این درس بزرگی دارد. هر خدمتی در هر زمینه‌ای، زمانی قابل قبول است که امتداد اجتماعی پیدا کند تا به سفره مردم برسد و مردم آن را لمس کنند، چه در زمینه اقتصادی، چه نظامی و چه فرهنگی.

وی در باره فرمایشات رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت سال ۱۴۰۰، یادآور شد: اول اینکه مسائل را باید با نگاه بلند در نظر گرفت. پس در رسالت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی هم باید این نکته ملحوظ باشد. مسئله دوم، مسئله انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ است که بی‌شک تعیین‌کننده خواهد بود، اینکه دولتی بر سرکار بیاید که بتواند گفتمان مقاومت را در جامعه ترویج بدهد در آینده جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش دولت در شکوفایی جهش تولید پرداخت و گفت: در این زمینه دولت‌ها نقش اصلی را بر عهده دارند که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند، اما مسئله این است که نقش سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص زمینه‌سازی برای شکوفایی جهش تولید چیست؟ این موضوع بسیار مهمی است که هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان‌ها باید تمرکز خود را بر این مسئله قرار دهند که با سازمان تبلیغات، با اینکه یک نهاد فرهنگی است، چگونه می‌تواند به پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید داخل بپردازد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار