خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

تولید نیازمند پشتیبانی دستگاه‌های حکومتی برای رفع موانع است

تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» یعنی تولید، نیازمند پشتیبانی دولت، قوه قضاییه، مقننه و بخصوص خود مردم است.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۹۴
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در جمع زائران امامزاده سید حمزه(ع) تبریز، با بیان این مطلب افزود: ایران اسلامی با وجود این‌که امروز در مضیقه‌های سخت اقتصادی و مالی قرار دارد و تحریم‌های زیادی را بر آن تحمیل کرده‌اند، اما از توانمندی‌های بسیاری برخوردار بوده و در راستای تلاش برای رفع موانع و روی کار آمدن دولتی جوان، پرنشاط، جهادی و انقلابی، انشاءالله کشور در مسیر رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود.

 وی با تبریک آغاز سال و قرن جدید، گفت: آغاز و خاتم سال ۱۴۰۰ مصادف با ماه شعبان و ولادت امام عصر (عج) یاور و پشتیبان همیشگی ایران اسلامی بوده و از دو نیمه شعبان برخورددار است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" گفت: مقام معظم رهبری بیشتر از هر چیز به بحث توانمندی‌های داخلی اهمیت می‌دهند. این نظر ایشان هم هیچ گاه به معنای قطع کامل ارتباط با سایر کشورها نبوده و فقط می‌خواهند که از محتاج بودن به کشورهای غریبه روی برگردانیم و از توانایی انسان‌های توانمند کشور در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما انسان‌های توانمندی از جمله جوانان غیور و پرنشاط در جامعه خود داریم و حتی مقام معظم رهبری نیز همواره به استفاده از توانایی این جوانان تاکید دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی در ایران اسلامی با وجود سلایق مختلف، اظهار کرد: تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و ... نیازمند مشارکت‌های مدنی و وحدت و یکدلی هستند تا ایران یکپارچه‌ای را که همیشه مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد، حفظ کرد.

وی افزود: با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توان ایران سرافراز را که عزتمندی، شرافت و اقتداری آن با ایستادگی در مقابل دشمن و تربیت حاج سلیمانی‌ها اثبات شده است را بیش از پیش به جلو برد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تبعیت از سبک زندگی امام رضا (ع) گفت: یکی از موارد مهم بر اساس سبک زندگی این معصوم، صله رحم است. اکنون با توجه به شرایط کرونایی، انجام صله رحم و احوالپرسی‌ها حتی به صورت مجازی نیز باید انجام بگیرد.

وی افزود: تداوم کمک‌های مومنانه برای بودن نان بر سر سفره هر خانواده نیز از جمله راه‌هایی برای زندگی به سبک امام رضا(ع) است و حتی ایشان تاکید بسیاری بر توحید گرایی همراه ‌با ولایت مداری نیز داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار