خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال رهبری سرلوحه امور بسیج است، گفت: پارسال موانع پیش روی بیش از ۲۵ واحد تولیدی در این شهرستان رفع شد و این تلاش‌ها امسال هم تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۹۷
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
موانع پیش روی ۲۵ واحد تولیدی شاهرود رفع شدمحمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیگیری آن را مورد تأکید قرار دادند، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» عنوان کردند و این بدان معناست که هنوز به توجه به تولید داخل و رفع موانع آن نیاز است.
وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ بعد از ابلاغ شعار سال مبنی بر «جهش تولید»، کارگروه جهش تولید و رفع موانع آن در سپاه شهرستان شاهرود و با محوریت بسیج ادارات و کارگری شکل گرفت، افزود: پارسال بیش از ۶۰ مورد بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان در قالب این کارگروه و کلینیک تخصصی صنعت‌یار بسیج مهندسین انجام شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: در این بررسی‌ها، مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان احصا شد و مورد پیگیری از مراجع و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت و بیشتر این مشکلات با پیگیری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان رفع شد.
وی با بیان اینکه این کارگروه با کارگروه فرمانداری شهرستان و دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس هماهنگی کامل داشت، تصریح کرد: این تلاش‌ها سبب شد تا موانع تولید بیش از ۲۵ شرکت تولیدی رفع شود و این تلاش‌ها در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.
خوش‌قدم با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای که نظام و انقلاب و مردم نیاز به کمک داشته باشند، حضور فعالانه، آگاهانه و مقتدرانه دارد، افزود: تلاش مجموعه سپاه و بسیج، تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در کمک به مردم و دولت است و امسال نیز در راستای رفع موانع و پشتیبانی از تولید همت خواهد داشت.
وی به فعالیت‌های بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال پایدار برای عموم مردم به‌ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: ایجاد بیش از ۱۱۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بسیج در شهرستان، ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی، ارائه وام‌های اشتغال‌زایی، کمک به راه‌اندازی کسب‌وکار پایدار و همکاری با دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان در یک سال گذشته انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها