خبرهای داغ:
معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی:

ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی روند افزایشی دارد

تبریز- معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان طی روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته است.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۰۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباسعلی درستی افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته و به دنبال بی توجهی مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی آمار ابتلا به کرونا در شهرهای مختلف بیشتر شده است و این زنگ خطر جدی برای هفته های آینده به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان های سراب و عجب شیر وضعیت نسبتا" نامناسب به لحاظ شیوع ویروس کرونا دارند، از این دو شهرستان به عنوان شهرهای نارنجی آذربایجان شرقی یاد کرد و اظهار داشت: البته بقیه شهرستان های استان نیز در صورت ادامه بی توجهی ها به رعایت پروتکل های بهداشتی وخیم تر خواهد شد.

درستی ادامه داد: به دلیل شرایط ویژه سراب و عجب شیر هر گونه مسافرت به این دو شهرستان ممنوع است و انتظار داریم مردم موارد اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله کرونا را به دقت رعایت کنند.

وی اضافه کرد: تا هفته آخر اسفند ماه آذربایجان شرقی، استان بیست و سوم از لحاظ میزان شیوع کووید ۱۹ در کشور بود که در شرایط فعلی با سه پله صعود به رتبه ۲۰ رسیده ایم که این روند نگران کننده است.

درستی از مردم درخواست کرد از هر گونه دید و بازدید نوروزی به شدت اجتناب کرده و از مسافرت خودداری کنند و در خانه بمانند تا این بیماری کنترل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها