خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار نقش بسیجیان را که سربازان گمنام امام زمان(عج) و جهادگران فی سبیل الله و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلاب هستند، در جامعه محوری دانست.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۰۴
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

نقش بسیجیان در جامعه محوری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت اعیاد شعبانیه اعضای شورای حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار و بسیجیان پایگاه کوثر و شورای فرهنگی روستای حسین آباد عاشوری در دیدارهایی جداگانه با کادر بسیج جامعه زنان شهرستان بهار دیدار کردند.

در این مراسم اعضای شورای فرهنگی حسین آباد از خواهران کادر حوزه  تقدیر کردند و  گزارشی از فعالیت‌های پایگاه کوثر و اقدامات و عملکرد  شورای فرهنگی روستا و اقدامات مربوط به تاسیس مرکز نیکوکاری حضرت زهرا (س) را در سطح روستای حسین آباد عاشوری ارائه کردند.

یونسی از نویسندگان دفاع مقدس و از اعضای شورای حوزه با تبریک اعیاد شعبانیه و عرض تبریک روز پاسدار به اعضای کادر بسیج جامعه زنان،  گزارشی از کتاب‌های در حال جمع‌آوری و زیر چاپ ارائه داد و از همکاری و پشتیبانی بسیج  که در این عرصه وی را یاری کرده‌اند تقدیر کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار نیز با تبریک اعیاد شعبانیه به مقدس بودن نام پاسدار افتخار کرد و نقش بسیجیان را که سربازان گمنام امام زمان(عج) و جهادگران فی سبیل الله و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلاب هستند، در جامعه محوری دانست.

فاطمه کتابی اصل در ادامه از فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی خواهران بسیجی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات