خبرهای داغ:

اهدای مدال قهرمانان ، به شهدای گمنام هفت تپه

مدال آوران خوزستانی مسابقات آسیا و جهان، عنوان قهرمانی خود را به مقام شامخ شهدای گمنام یادمان شهدای هفت تپه اهدا کردند .
کد خبر: ۹۳۲۹۵۳۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

مسئول یادمان شهدای گمنام هفت تپه گفت: ورزشکاران پهلوان صفت استان‌ خوزستان آقایان سیدمهدی موسوی و عارف ظهری در رشته های کاراته وقایق رانی به منظور پاسداشت مقام شهدا ، امروز ، در حرکتی فرهنگی مدال‌های زرین خود از مسابقات آسیایی و جهانی را به قهرمانان دفاع مقدس در شهرستان شوش اهدا کردند .
سرهنگ افشار افزود : جامعه ورزشی ما با الگو گرفتن از سیره شهدا توانستند سفیران خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .
در آیین اهدای مدال قهرمانان قایق رانی و کاراته جهان ، به مقام شامخ ۲ شهید گمنام مدفون در یادمان شهدای هفت تپه ، حجت الله جعفری ریس دادسرای خراسان شمالی هم گفت : این اقدام شایسته ورزشکاران قهرمان در استان خوزستان که همزمان با تحویل سال صورت گرفت : پیامی جهانی با محوریت الگوگیری ورزشکاران کشورمان از بهترین الگو‌ها یعنی شهدا در دفاع از ارزش‌ها و ولایت پذیری دارد.
سیدمهدی موسوی قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و ورزشکار خوزستانی اهل شهرستان شوش درباره این اقدام خود گفت: قهرمانان حقیقی، شهدا هستند که درس ایثار و گذشت را به ما آموختند.
عارف ظهری قهرمان مسابقات قایق رانی هم گفت : این حرکت ، کاری کوچک در برابر جانفشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها