خبرهای داغ:

احتمال تیم داری باشگاه فولاد در رشته‌های مختلف

باشگاه فولاد خوزستان ، علاوه بر فوتبال ، برای کشف استعداد‌های خوزستان در دیگر رشته‌های ورزشی هم تلاش می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۹۶۷۱
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، خبرنگار ما در گفتگو با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ، نظر وی را درباره تیم‌های حاضر در لیگ برتر ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ جویا شد که سعید حاضری گفت : به کارگیری تاکتیک‌های جدید و دفاع خوب ، منجر شده که تیم‌های حاضر در لیگ بیستم ، با فاصله کم رقابت‌های جذابی را دنبال کنند.

وی معتقد است اضافه شدن قهرمانان سابق تیم ملی به بدنه فنی فوتبال کشور، زمینه ساز پیشرفت در آینده این رشته می‌شود.

آذری ، به پرونده نقل و انتقالات تیم فوتبال فولاد خوزستان هم اشاره کرد و افزود : تمام تلاش خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سرخپوشان به خوزستانی ، میزبانی ندادن به تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را در درد آور عنوان کرد و از دلسوزان فوتبال در کشور خواست : به فکر آینده‌ی بهتری برای این رشته پرطرفدار باشند.

سعید آذری ، درباره تغییر محل برگزاری مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از اهواز به عربستان هم گفت : این انگیزه را داریم که در عربستان ، شدیدتر از هر جای دیگر، برای برنده بیرون آمدن از زمین بازی ، به مبارزه بپردازیم.

گفتنی ست ؛ باشگاه فولاد خوزستان، علاوه بر رشته فوتبال در رشته وزنه برداری هم تیم داری می‌کند و سال گذشته توانست مقام سوم کشوری رقابت‌های لیگ این رشته را از آن خود کند ، موضوعی که شائبه تیم داری این باشگاه در دیگر رشته‌های ورزشی را تقویت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این گفتگو با اینکه قول نداد ، اما از احتمال تیم‌داری باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی، با نظر اعضای هیئت مدیره و سهامداران باشگاه گفت و اضافه کرد : در صورت تیم داری در رشته‌های دیگر ، اولویت با بانوان است .

آذری ، تیم‌های پایه قوی را سبب محکم‌تر کردن نوک هرم که از قول او تیم‌های بزرگسال هستند ، دانست.
تیم فوتبال باشگاه فولاد خوزستان تا پایان هفته هفدهم ، درجایگاه چهارم جدول مسابقات لیگ بیستم قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها