خبرهای داغ:

فضای مجازی میزبان کارگاه‌های آموزشی مسابقات قرآن دانش آموزی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش آموزان منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۶۷۳
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش آموزان منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز این ناحیه آموزشی و شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی خوزستان از فضای مجازی میزبان کارگاه‌های آموزشی مسابقات قرآن دانش آموزیسوی کارشناسی این حوزه و با همکاری دارالقرآن‌های چهارده معصوم (ع) دختران و پسران در حال برگزاری هستند.

وی افزود: با توجه به لزوم آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان منتخب قرآن، عترت و نماز برای شرکت در مسابقات مرحله مقدماتی خوزستان، کارشناسی قرآن، عترت و نماز با استفاده از ظرفیت اساتید این حوزه در ناحیه و با بهرمندی از فضای مجازی اقدام به تشکیل گروه‌های مختلف دانش آموزی در فضای مجازی کرده اتس.

نیسی گمراوی اظهار کرد: این کارگاه‌های آموزشی شامل؛ رشته‌های قرائت قرآن، ترتیل قرآن، حفظ قرآن، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان و مداحی است و آموزش‌های لازم را پیش از حضور دانش آموزان در مسابقات فراهم کرده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تعداد دانش آموز شرکت کننده در این دوره‌ها را شامل؛ ۴۸ دختر و ۵۶ پسر عنوان کرد و بیان داشت: پس از آمادگی لازم دانش آموزان، فیلم ارائه نهایی تهیه و برای داوری به اداره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان ارسال خواهد شد، البته فعالیت این کارگاه‌های آموزشی تا ۱۰ فروردین امسال ادامه دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها