فرمانده سپاه‌نرماشیر اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر بسیجی در قالب ۱۰گروه جهادی به‌مناطق محروم‌شهرستان نرماشیر اعزام شد
کد خبر: ۹۳۲۹۸۱۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، محمدبرجی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن‌تبریک و گرامیداشت سال جدید و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بیان‌کرد: صبح امروز ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان نرماشیر اعزام شدند.


فرمانده سپاه‌نرماشیراذعان‌کرد:این ۱۰ گروه جهادی تشکیل شده از بسیجیان، پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه، پاسداران ناحیه، سربازان، از صبح امروز برای کمک به محرومین به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.


وی افزود: این گروه‌های جهادی برای ساخت و تکمیل چشمه حمام و سرویس بهداشتی، مسکن، حصارکشی، شیب بندی، بتن ریزی سقف و کف به این‌مناطق اعزام شدند.



محمدبرجی تفریح عیدنوروز بسیجیان‌نرماشیری را کمک به‌محرومین دانست و گفت: بسیجیان نرماشیری بصورت خودجوش و دوطلبانه از صبح امروز تفریح خود را برای کمک به محرومین و نیازمندان شهرستان قرار دادند.


فرمانده سپاه‌نرماشیر درکنار مردم بودن و کمک به محرومین را یک امر مهم دانست و بیان‌کرد: همه ما باتوجه به فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری (مدظله العالی) باید درکنار مردم و یار مردم باشیم و تفریحی بهتر از این نیست که در ایام‌عید و تعطیلات عید نوروز هم ما در کنار مردم باشیم و به این‌مردم شریف کمک کنیم.
انتهای پیام/امیرحسین برجی
ارسال نظرات