خبرهای داغ:

نکاتی که باید در پمپ‌بنزین‌ها رعایت کنیم

نکاتی که باید هنگام مراجعه به پمپ بنزین و گاز در ایام کرونا رعایت شود.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۶۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، به گفته کارشناسان بهداشتی یکی از مکان‌هایی که احتمال آلودگی ویروس کرونا در آن وجود دارد، پمپ‌های بنزین و گاز می‌باشد.نکاتی که باید در پمپ‌بنزین‌ها رعایت کنیم

به گفته این کارشناسان هنگام مراجعه به این جایگاه‌ها برای سوخت گیری خودرو یک عدد ماسک یکبار مصرف یا پارچه‌ای را جلوی دهان و بینی تان قرار دهید به طوری که به صورت کامل دهان و بینی را پوشانده باشد و حتما با خودتان یک عدد اسپری یا مایع ضدعفونی کننده، حداقل یک جفت دستکش یکبار مصرف و دستمال کاغذی به همراه ببرید.

هنگام سوخت گیری ابتدا در یکی از دستان خود دستکش یکبار مصرف را بپوشید و با دست دیگر کارت سوخت را در محل کارت دستگاه قرار دهید.

همچنین از تماس مستقیم با دسته نازل در جایگاه سوخت خودداری و با دست دستکش‌دار یا حداقل یک عدد دستمال کاغذی دسته نازل را بردارید و اقدام به سوختگیری و پس از اتمام سوخت گیری، با دست بدون دستکش کارت سوخت را از دستگاه بردارید و در جیب بگذارید.

بلافاصله بعد از سوختگیری و قبل از ورود به خودرو خود، دستان خود را با اسپری، ژل یا مایع ضدعفونی‌کننده، به طور کامل آغشته کنید تا ضدعفونی شوند بطور همزمان، کارت سوخت و کارت عابربانک خود را نیز ضدعفونی کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها