خبرهای داغ:
امام جمعه چالدران:

جوانان کشور را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهند

امام جمعه چالدران گفت: فرصت دادن به جوانان مومن و توانمند، کشور را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۱۴
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسمی به این مناسبت در محل حسینیه سپاه چالدران برگزار شد.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در این آئین روز جوان را به سربازان وظیفه تبریک گفت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه ویژه‌ای داشته‌اند و مطالبات و انتظارات‌شان را هم مطرح کردند.

این مسئول برای موفقیت جوانان در عرصه‌های مختلف و تحقق مطالبات رهبری ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: در سال جاری این قشر از جامعه باید با احساس مسئولیت بیشتری وارد عمل شوند.

امام جمعه چالدران اضافه کرد: همان طوری که رهبری فرموده‌اند « همه ماموریت‌های سخت در مقابله با توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی و کشورمان به جوانان داده شده است»همچنین «بیشتر شهداء ما جوانان بودند و این جوانان بودند که با پیروی از رهبرشان توانستند رژیم 2500ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند و یک حکومت اسلامی را در سایه ولایت فقیه تشکیل دهند».

محمدزاده بر لزوم فرصت دادن به نسل جوان کشورمان تاکید کرد و بیان داشت: جوانان مومن، متعهد و متخصص زیادی در کشورمان وجود دارد که اگر به کارگیری شوند می‌توانند کشورمان را در مسیر سازندگی و پیشرفت قرار دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات