خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: امنیت پایدار کنونی مرهون غیرت و جانفشانی‌ مرزبانان کشورمان است
کد خبر: ۹۳۳۰۲۳۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام خیرالله شریفی به همراه مسئولین نظارت و روابط عمومی در بازدید از گردان‌های 301 شهید درستی و  306مالک اشتر خطاب به رزمندگان ایران اسلامی، اظهار کرد: ملت شهیدپرور کشورمان امنیت پایدار مرزها  را مرهون تلاش ها و مجاهدت های مرزبانان دلیر و غیور مردانی می دانند که دور از خانواده های خود و در شرایط طاقت فرسا از کیان این مرز و بوم حفاظت و حراست می کنند .

وی افزود: خدمات و تلاش‌های شما عزیزان ستودنی است؛ چرا که با برقراری نظم و امنیت در مرزها آرامش و ثبات را به ملت ایران هدیه می کنید.

شریفی افزود: خداوند متعال را شاکریم که در آغازین روزهای سال نو توفیق داد تا از نزدیک به دیدار سنگربانان انقلاب اسلامی در این مناطق حساس و بسیار مهم کشور بیاییم.

وی ادامه داد: رزمندگان و بسیجیان و بلکه تمام آحاد مردم گوش به فرمان ولایت هستند و برای آبادانی و سرافرازی میهن اسلامی از جان مایه می گذارند .

این مقام مسئول افزود: از نظر ما دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، اما صحنه‌های این دفاع بسته به زمان در حال تغییر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به منویات رهبری در لحظه تحویل سال، اظهار داشت: امسال باید برای مانع زدایی تلاش کنیم تا هیچ سد و مشکلی در مسیر تولید ملی قرار نگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات