خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

توقیف ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۷۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
توقیف ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه خودروی کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی افزود: با انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی، در بازرسی از آن، ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار عنوان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

*اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهار

وی در ادامه گفت: طرح منطقه‌ای با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش ضریب احساس امنیت به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی در بین شهروندان در شهرستان بهار با حضور چشمگیر کارکنان کوپ و پلیس‌های تخصصی و با استفاده از تمامی امکانات اجرا شد.

نوری افزود: در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان در ۴۸ ساعت گذشته علاوه بر دستگیری ۷ سارق اماکن خصوصی، باغات، ادوات کشاورزی و سیم‌های برق، ۹ فقره سرقت و یک دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف و ۴ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: با اجرای این طرح، یک دستگاه خودرو کامیون حامل ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توقیف شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی و ایجاد انضباط آمد و شد، تعداد چهار دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار