خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز در جمع پایوران این ناحیه گفت: معرفت به امام‌زمان(عج) از ویژگی‌های بارز منتظران واقعی است.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۸۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیمعلی طالعی در باب ویژگی های منتظران ظهور حجت بن الحسن العسکری علیه‌السلام، افزود: ایجاد سنخیت میان منتظر و امام، از لحاظ عملی و نظری، یعنی این‌که فرد شبیه مولای خود شود که این امر از طریق ایمان تقوا و عمل صالح فراهم می‌شود و باید برای رسیدن به این درجه، بخدا توکل کرده و به ائمه معصومین از جمله خود امام عصر(عج) توسل کرد.
وی ادامه داد: منتظر باید امام را دوست بدارد و تلاش کند محیط جامعه را از طریق اشاعه معروفات و نهی از منکرات برای تحقق این امر آماده کند.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: ارتباط  با منتظران دیگر و رفع شبهات درباره عصر، از دیگر نشانه‌های منتظر واقعی است و همچنین با ارتباط از طریق ادعیه و زیارات همچون ندبه، آل‌یاسین و عهد با ایشان، زنجیره اتصال را می توان محکم کرد.
وی بیان کرد: مؤمن ضمن ایجاد آمادگی رزمی دائمی و با صبر و شکیبایی و ایجاد امیدواری در دیگران برای سلامتی ایشان دعا کرده و صدقه بپردازد، چون منتظر واقعی همیشه پیشقدم کارهای خیر و خداپسندانه بوده و خواهد بود.
ارسال نظرات