خبرهای داغ:
جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد

کشف ۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی در تویسرکان

همدان-جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره سرقت اماکن خصوصی ودستگیری سه نفرسارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۸۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نبی شکرویسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول تعطیلات نوروزی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهرستان و برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در سطح مناطق جرم‌خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: کشف دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری سه نفر سارق از نتایج اجرای این طرح در شهرستان تویسرکان است.

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال جدید خبر داد و گفت: این گونه طرح‌ها در راستای ایجاد فضای مناسب برای افزایش احساس امنیت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برقراری امنیت خواست مردم و هدف اصلی نیروی انتظامی بوده، بنابراین برخورد با مخلان نظم و امنیت در چهار چوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به شمار می‌رود.

شکرویسی در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.  

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات