خبرهای داغ:
پیام تبریک فرمانده تيپ ٢٥ نيرو مخصوص به سربازان گمنام:

خستگی ناپذیری سربازان امام زمان(عج) ضامن امنیت و عزت کشور است

تبریز- فرمانده تيپ ٢٥ نيرو مخصوص واكنش سريع نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي، طي يك تماس تلفني ولادت باسعادت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به زحمتكشان حفاظت اطلاعات ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۷۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام تلفنی امير سرتيپ دوم ستاد امير حسين شفيعی آمده است؛ پانزدهم شعبان، نوید بخش طلیعه فجر عدالت و عزت و زندگی با کرامت انسان رنج دیده از نابرابری ها و ناملایمات است که چشم به وعده لایتغیر حق تعالی دوخته و زمین و زمان خشم فروخورده خویش از ظلم مستکبرین اعصار را در سینه حفظ کرده، فقط به امید آن روز، آن بارقه صلح و سلامت و آن رجاء واثق. این ایام خجسته و این عید بزرگ فرصت مغتنمی است تا یادی از فداکاری ها، ایثار و شهامت مردانی کنیم که به دور از هیاهوهای رسانه ای و تبلیغاتی، عاشقانه، افتخار سربازی گمنام و با اخلاص امام زمان(عج) را دارند.

 آری فداکاری و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر این سربازان مخلص امام زمان(عج) در کنار ساير نیروهای نظامی، ضامن امنیت، آرامش، صلابت و عزت کشور اسلامی است که الهام گرفته از منبع رفیع و منیع مرجعیت الهی جهانیان را در بهت حرمان فرو برده و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا را به سخره گرفته و ثبات و امنیت مثال زدنی کشور را در میان آتش کینه، ارتجاع، توحش و سلفی گری منطقه به ارمغان آورده است.

درود خدا و رسولان او بر شما غیور مردان که این امنیت مدیون چشمان همیشه بیدار و تیز بین شما سربازان گمنام امام زمان است.
وي خجسته زادروز ولی عصر حضرت مهدی(عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان را به همه مردم مومن به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت گفته و عزت، سربلندی و توفیق همه حافظان امنیت و اقتدار میهن عزیزمان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها