مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

وجود امام زمان(عج) مسبب نزول نعمت های الهی بر بشر است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت فرارسیدن نیمه شعبان، گفت: وجود امام زمان(عج) مسبب نزول نعمت های الهی بر بشر است.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۷۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا از امام غایب از نظر به عنوان نعمت باطنی خدا بر بشر یاد کرد و اظهار داشت: درست است که امام زمان(عج) از دیده ها پنهان است اما همچون خورشیدی از پشت ابرها، انوارش بر جوامع بشری روشنایی می بخشد.

   وی با بیان اینکه غیبت امام زمان(عج) فلسفه و فوایدی دارد، یکی از علل اصلی غیبت آنحضرت را عدم همراهی اکثر مردم با ائمه پیش از ایشان و غربت امامان در بین شیعیان خود عنوان کرد و افزود: بسیاری از مردم با وجود زندگی در کنار معصومین(ع) و بهره مندی از انوار و فیوضات آنان، قدر این نعم عظیم الهی را ندانسته و فریفته دنیا شده و از امام خویش فاصله می گرفتند و متاع ناچیز دنیای فانی را بر سعادت پایدار اخروی ترجیح می دادند.     

   حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به اینکه تنها با ظهور حضرت حجت(ع) است که بساط ظلم و ظالمان از روی زمین برچیده خواهد شد، بر احیای شب نیمه شعبان و انجام اعمال مستحبی شب و روز نیمه شعبان توصیه و تصریح کرد: در این روز برای تعجیل در ظهور ایشان بسیار دعا کنید چرا که خداوند بواسطه امام عصر، نعمت هایش را بر مردم ارزانی می دارد و با ظهور ایشان عدل و داد در زمین گسترده خواهد شد.

   آیین گرامیداشت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و با مولودی خوانی و مدیحه سرایی حسین صالحی از مادحین عصمت و طهارت(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار