آیت الله ناصری در اجلاسیه دومین کنگره شهدا در یزد:

مسئولان امروز باید گره گشای کار مردم باشند

نماینده، ولی فقیه در اجلاسیه کنگره ملی شهدا اظهار داشت: مسئولان امروز باید گره گشای کار مردم باشند.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۷۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد با بیان اینکه برگزاری چنین کنگره‌ای نعمت بزرگی برای ما است اظهار کرد: امیدوارم شهدا نظری به ما داشته باشند و وضعیت و اوضاع مردم و مملکت بهتر شود و بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مناسبت امروز دهم فروردین روز قیام مردم یزد و برگزاری مراسم چهلمین روز شهدای تبریز است ادامه داد: مردم در این روز بزرگ حماسه آفریدند و مردم یزد علیه رفتار‌های نابخردانه طاغوت به راه افتادند.

امام جمعه شهر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله صدوقی تصریح کرد: شهید صدوقی پیشرو در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی بود و با حرکت خود موجب شد مردم نیز پشت سر ایشان در تداوم این حرکت انقلابی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حرکت مردم نشان داد که باید همواره کار و تلاش کرد افزود: کسانی که در زندگی و امور خود راهکار نداشته باشند و تلاش نکنند قطعا نتیجه خوبی نخواند دید و نمی‌توانند گره گشایی کنند.

نماینده، ولی فقیه با بیان اینکه مسئولان امروز باید گره گشای کار مردم باشند اضافه کرد: لازم است برای هر مسئله و مشکلی که برای مردم به وجود می‌آید راهکار ارائه کنند و حرکت جهادی داشته باشند تا بتوانند بر مشکلات غلبه کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از مصیبت‌های مسوولان ما ضعف در تصمیم گیری جدی است عنوان کرد: متاسفانه مسوولان ما نمی‌توانند تصمیم جدی بگیرند یا اگر تصمیمی می‌گیرند به دنبال آن نمی‌روند، اما اگر کسانی در راس باشند که هم جدی تصمیم بگیرند و هم پای تصمیم خود بایستند در هر کار و مسئولیتی موفق خواهند بود و مشکلی نخواهیم داشت.

آیت الله ناصری با اشاره به شجاعت امام راحل در امر تصمیم گیری و اجرای قاطع آن افزود: امروز هم شاهد این هستیم که تصمیمات قاطعانه رهبری موجب شده تا دشمنان زمین گیر شوند و نتوانند نقشه‌های شوم خود علیه کشور را به ثمر برسانند.

وی با بیان اینکه زیربنای چنین ویژگی‌هایی قرآن و شهدا هستند اضافه کرد: تفکر و تعقل باعث انتخاب بهتر می‌شود لذا با همتی بلند و داشتن راهکار که از ۳ اصل تفکر، تدین و تعقل به دست می‌آید می‌توان امور را پیش برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار