با حضور شاعران آئینی کشور

جشن بزرگ نیمه شعبان در روستای گردشگری گلزار برگزار شد/ تولید 50 درصد گل و گیاه کشور در پاکدشت

عضو شورای روستای گلزار پاکدشت گفت: بیش از ۵۰ درصد از تولیدات گل و گیاه کشور در این روستا تولید و توزیع می شود و اینها به برکت نان حلال و رعایت خمس و زکات تولیدکننندگان این منطقه است.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۲۰
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جشن بزرگ نیمه شعبان  در آموزشگاه اتحاد روستای گردشگری گلزار پایین با اجرای امیر افشار مجری با سابقه صدا و سیما و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

صابر خراسانی شاعر آئینی کشور در ابتدای این برنامه گفت: از پایتخت که خارج می شوی و در مسیر پاکدشت می افتی، حال و هوای امام رضا(ع) را حس می کنی .

حجت الاسلام صمدی کارشناس مذهبی در این برنامه با اشاره به حدیث معروفی در باب عصر ظهور گفت: علم، 27 حرف است و ما تاکنون تنها به 2 حرف آن دسترسی داشته ایم و مردم بیش از این 2حرف نمی دانند، هر گاه امام زمان(عج) قیام کنند، 25 حرف دیگر بین مردم اشاعه می شود و حجاب‌های کشف علم کنار می‌رود.

در عصر ظهور، مسئول بی لیاقت پیدا نمی شود

وی ادامه داد: در عصر ظهور جهان امن می شود، عمرها طولانی شده، دغدغه همه فقط جلب رضایت مهدی(عج) می شود، جهان یکپارچه شیعه شده و همه آرزو می کنند که ای کاش الأن اموات ما حضور داشتند و این روزها را می دیدند.

این کارشناس دینی در پایان بیان داشت: در عصر ظهور، فقر، بدبختی و غم و غصه نداریم، دیگر مسئول دزد و بی لیاقت پیدا نمی شود، ملت بصیر خواهند شدند.

علیرضا جمشیدی عضو شورای روستای گردشگری گلزار پاکدشت نیز در حاشیه این مراسم گفت: بیش از ۵۰ درصد از تولیدات گل و گیاه کشور در این روستا تولید و توزیع می شود، روستای گلزار اصلی ترین مرکز تولید گل و گیاه در کشور است و همه اینها به برکت نان حلال و رعایت خمس و زکات تولیدکننندگان این منطقه است.

شعر خوانی صابر خراسانی، اجرای زنده امید معنوی خواننده آئینی کشور و برگزاری مسابقات جذاب با جوایز از دیگر بخشهای این برنامه بود./انتهای پیام

 

ارسال نظرات