خبرهای داغ:
تبریز- شهید «عارف فتحی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: وظيفه‌ هر مسلمان و هر ايراني است، به هر نحوي كه مي‌تواند از آرمان و هدف انقلاب خود كه اسلام و قرآن است، دفاع كند.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۶۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، شهید «عارف فتحی» پنجم مرداد 1342 در شهرستان سراب چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی و آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه 1365 در مریوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

من از اين كه مسلمان و پيرو مذهب جعفري بوده و مقلد امام خميني هستم، بسيار خشنودم و از خداي مهربان كه اين توفيق را به من بخشيده است، بسيار سپاس‌گزارم كه در اين زمان پا به دنيا گذاشته‌ام و زير لواي اسلام و به رهبري سيد والا مقام، حضرت امام خميني زندگي مي‌كنم و طبق دستور او كه فرمان خدا و اسلام است، در جبهه‌ حق عليه باطل شركت نموده و از شرف اسلام و قرآن دفاع مي‌كنم. از خداي مهربان كه قادر و ناظر به همه چيز است، مي‌خواهم كه مرا در انجام اين امر مهم ياري فرمايد.

وظيفه‌ هر مسلمان و هر ايراني است، به هر نحوي كه مي‌تواند از آرمان و هدف انقلاب خود كه اسلام و قرآن است، دفاع كند. البته من كوچك ‌تر از آن مي باشم كه خود را سرباز اسلام و ايران بنامم، ولي اين را مي‌توانم بگويم كه سكوت در برابر ظلم، از گناهان كبيره است، چون اين را رهبرم، دينم و قرآنم به من آموخته است.

به برادرانم مي‌گويم كه دفاع از انقلاب و پشتيباني از رهبر انقلاب و مسئولان دلسوز كشور از اهم واجبات است،

ارسال نظرات