خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیج برنامه‌های فرهنگی خود را تعطیل نخواهد کرد و متناسب با شرایط زمان خود، به ایفای نقش می‌پردازد.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۴۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

بسیج متناسب با شرایط زمان خود، به ایفای نقش می‌پردازدسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیج برنامه‌های فرهنگی خود را تعطیل نخواهد کرد و متناسب با شرایط زمان خود، به ایفای نقش می‌پردازد.

وی افزود: در نیمه شعبان امسال، همه برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شد که دل‌های عاشق مردم را با فرهنگ انتظار و بدون ایجاد اجتماع و برهم زدن شعار مهم «در خانه بمانیم»، پیوند زند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: بیش از ۱۰ مورد ذبح گوسفند و بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌ها و توزیع بین نیازمندان حاشیه شهر و روستا، توزیع بیش از یک هزار بسته فرهنگی و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچین پخت ۳ هزار بسته شله‌زرد توسط پایگاه‌های مقاومت در شهرستان نهاوند صورت گرفت.

وی به تلاوت همگانی دعای فرج در آسمان شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: همزمان با سراسر کشور، در برنامه‌ای هماهنگ رأس ساعت ۲۲ شب نیمه شعبان، نور افشانی و قرائت «دعای فرج» از پشت بام منازل، مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج انجام شد.

مختاری با اشاره به برگزاری کاروان شادی با حضور گروه سرود بسیجیان فرهنگی این سپاه ناحیه در ۱۴ نقطه از سطح شهر و روستا خاطرنشان کرد: این کاروان شادی، به صورت اجرای سرود در روستا و شهر با راه‌اندازی خودرویی مجهز به سیستم صوت، در معابر و کوچه‌ها بدون توقف، به اجرای برنامه شاد و معنوی در خارج از محیط سربسته اقدام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات