همدان-سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، با صدور بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۴۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به‌مناسبت ۱۲ فروردینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، با صدور بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: ۴۲ سال پیش در چنین روزی با رأی «آری»  ۹۸.۲ درصدی مردم انقلابی ایران به همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران، فصلی نوین در تاریخ اسلامی رقم خورد.

خالقان این نظام با معماری معنوی امام خمینی (ره) و به دنبال آن روشنگری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مردم سالاری دینی را خلق نموده و در همۀ عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، فناوری، صنعتی، اقتصادی، نظامی، بهداشتی، سازندگی و... پیشتازی کرده‌اند که اینک در طلیعه قرن ۱۵ شمسی، با حصول دستاورد‌های چشمگیر انقلاب در تمام عرصه‌های یاد شده و ارزش افزودۀ فرهنگ مقاومت، بسیاری از قله‌های بین المللی را فتح نمودند.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی و ایادی استعماری به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، قدرت خود را در مقابل این مکتب عظیم، پوشالی دیده و با تمام قوای استکباری خود اعم از بودجه، انرژی، وقت، منابع انسانی و خصوصاً فضای مجازی و الکترونیکی این جمهوریت را رصد کرده و بطور بسیار خصمانه‌ای، سعی در فروپاشی شیرازۀ این اسلامیت می‌نماید، غافل از اینکه این نظام مقدس ریشه در خون پاک شهدا دارد و بیمه شدۀ خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت است.

در این بیانیه آمده است: سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به عنوان خادمین ملت و حافظین امنیت، ضمن تبریک سالروز جمهوری اسلامی ایران به مردم فهیم استان، امیدوار است که مسئولین عزیز با نصب العین قرار دادن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» همراهی و همدلی خود را با ملت گرانقدر در راستای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و خودکفایی همه جانبۀ کشور به اثبات رسانده و در کنار همه، عهدی ولایی می‌بندیم که با روحیۀ جهادی و حمایت‌های معنوی، در جبهه‌های نرم، نیمه سخت و سخت، مجاهدانه از این مملکت دفاع نموده و موانع دشمنانه را بزداییم.

ما مجاهدان این خطۀ سرافراز، باور داریم که بار دیگر شاهد خنثی‌سازی نقشه‌های پلید رسانه‌های ضدانقلاب توسط امت همیشه بیدار در انتخابات سرنوشت‌ساز خرداد ۱۴۰۰ خواهیم بود. همین امت اسلامی که در رزمایش‌های مؤمنانه خود با یاد سردار سلیمانی در سرکوبی آسیب‌های ناشی از کووید ۱۹ همتی جانانه را بر صحیفه انقلاب مندرج کردند و باز هم پیش می‌روند تا به ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک‌تر شده و آمادگی خود را برای طلوع آفتاب ولایت کبری اعلام نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات