مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان:

وظیفه همه ما زمینه‌سازی ظهور و تشکیل حکومت مهدوی است

همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم زمینه‌ساز ظهور و تشکیل حکومت جهانی با محوریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) باشیم.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۷۷
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

وظیفه همه ما زمینه‌سازی ظهور و تشکیل حکومت مهدوی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری‌معین در جمع بسیجیان حوزه فاطمه(س) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خداوند متعال ۱۲۴ هزار پیامبر فرستاده تا مردم را به سمت و سوی سعادت و رستگاری سوق دهند و در تکمیل همه آنها پیامبر (ص) و دین اسلام را فرستاده است.

وی دین اسلام را کامل‌ترین دین خواند و افزود: دین اسلام دینی است که به همه جوانب زندگی انسان از بدو تولد تا مرگ انسان توجه داشته و برنامه‌ریزی کرده است و در آن ایثار، گذشت، فداکاری، عدالت، اخلاق، محبت، صمیمیت و خیرخواهی موج می‌زند.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: اسلام به زندگی انسان آمده که به آن جهت ببخشد و زندگی انسان مملو از برکات و ارزش‌های الهی شود.

وی ادامه داد: بعد از پیامبر (ص) نیز رسالت هدایت و رهبری بر دوش اهل بیت (ع) نهاده شده که بهترین انسان‌های عالم هستند و خدا را شاکریم از اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که هم عصر با عصاره این خاندان با برکت، یعنی حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، لنگر زمین و زمان قرار گرفته‌ایم.

مختاری افزود: حال که خدا به ما توفیق هم عصری با این وجود مقدس را داده، به پاس این توفیق، وظیفه داریم تلاش کنیم زمینه ساز ظهور و تشکیل حکومت جهانی با محوریت ایشان باشیم، که اگر این حکومت شکل بگیرد، جامعه‌ای مهدوی مملو از عدالت و خدا محوری، قوانین الهی، عزت و کرامت، امنیت و آسایش، امیدواری و مملو از اعتماد به جوانان و... خواهیم داشت.

وی عنوان کزد: منتظر واقعی کسی است که لحظه لحظه زندگی‌اش را خدایی کند و به اهل بیت(ع) و قرآن گره بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار