خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

ملت ایران در ۱۲ فروردین الگویی جدید از مردم سالاری را به جهان نشان داد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت ایران در روز ۱۲ فروردین الگویی جدید از مردم سالاری را به جهان نشان داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۰۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

ملت ایران در ۱۲ فروردین الگویی جدید از مردم سالاری را به جهان نشان دادسرهنگ سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با پیروی مردم از ولایت فقیه چنین روزی در تاریخ ملت ایران پیدایش و خلق شد.

وی گفت: ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره) با انتخاب «جمهوری اسلامی» در تعیین سرنوشت خود، نقش‌آفرین شدند تا مردم سالاری دینی محقق شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: ملت ایران با نشان دادن الگویی جدید از مردم سالاری به جهان و با تاکید بر آرمان‌های بلند شهدای عزیز و گرانقدر، «جمهوری اسلامی» با دو بال پرواز؛ یعنی، جمهوریت و اسلامیت، تأمین کننده توسعه و آبادانی ایران و تضمین کننده تعالی معنوی انسان شد.

وی با اشاره به اینکه در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی کرد، گفت: تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت.

حسینی تصریح کرد: امروز هم در راستای گام دوم انقلاب و مسئولیتی که امام(ره) و شهدا بر عهده ما نهاده‌اند ملت بیدار و همیشه در صحنه بار دیگر مشت آهنین خود را بر دهان مستکبران جهان خواهد زد تا انقلاب از پیچ تاریخی خود گذر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات