خبرهای داغ:
عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان عنوان کرد
همدان- عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان همدان با اشاره به اصل شایسته‌سالاری گفت: با توجه به این اصل باید در انتخابات از افراد واجد صلاحیت استفاده شود تا با مشکلات کمتری مواجه شویم.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

لزوم توجه به اصل شایسته‌سالاری در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسن لطفی در اولین جلسه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان با تبریک ولادت امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر پنج اصل اساسی استوار است.

وی افزود: اولین اصل کرامت انسانی است که باید در عملکرد خود حواسمان باشد به شخصیت انسان‌ها خدشه‌ای وارد نشود چراکه مورد تأیید اسلام و حکومت اسلامی نیست.

این عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان تصریح کرد: دومین اصل اخلاق‌مدار است که نظام ایران بر اخلاق مداری استوار است.

وی ادامه داد: در تاریخ تمدن‌هایی که رو به زوال رفتند ریشه در فساد اخلاقی داشتند؛ امیدواریم مسئولین اخلاق‌مدار باشند.

لطفی با بیان اینکه سومین اصل قانون‌مداری است، ابراز داشت: اگر همه ما از این اصل قانون‌مداری و اخلاق‌مداری تمکین کنیم، مشکلات رفع می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت عدالت اجتماعی عنوان کرد: عدالت اجتماعی نیز از دیگر اصول بسیارمهمی است که برای رسیدن به رشد و پیشرفت عدالت باید همیشه رعایت شود.

این عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان گفت: مورد بعدی شایسته‌سالاری است که باید در انتخابات از افراد واجد صلاحیت استفاده شود تا با مشکلات کمتری مواجه شویم.

وی با اشاره به هیات نظارت بر انتخابات گفت: حجت‌الاسلام فلاحی با اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات نظارت استان معرفی شده و بنده و آقای بیگی‌نژاد به عنوان اعضای اصلی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان انتخاب شده‌ایم.

لطفی با بیان اینکه سه نفر نیز به عنوان نظارت در بخش‌ها انتخاب شده‌اند، گفت: باید هیات نظارت و اجرایی هم زمان و هم آهنگ با هم کار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات