خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

شهدا هم از جمهوریت نظام دفاع کردند هم از اسلامیت آن

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آیین چهلم شهادت شهید علیرضا گلمحمدی گفت: شهدا هم از جمهوریت نظام دفاع کردند هم از اسلامیت آن.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۷۶
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با بیان اینکه شهدا ندای حق را اجابت کرده و در مسیر مجاهدت در راه او قدم گذاشتند، اظهار داشت: آن ها در این مسیر نورانی سر از پا نشناخته و سرمست از جلال و عظمت الهی، جان، زندگی و دار و ندارشان را فدا کردند.

وی با اشاره به تلاش های خستگی ناپذیر شهید گلمحمدی در جبهه تفحص بقایای شهدا، او از جمله کسانی بود که عاشقانه به ندای الهی لبیک گفت و برای تسکین قلب مادران شهدا، برای بازگردانی پیکر پاک شهیدی به آغوش مادر نگرانش، سالهاست که ترک وطن کرده بود و نهایتا به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به اینکه شهدا عزت و شرافت را به ملت هدیه کردند، متذکر شد: امثال شهید گلمحمدی از پیکرهای بی جانی که چند تکه استخوانی بیشتر از آنان نمانده است حتی در کیلومترها دورتر از مرزهایمان نگذشتند، حال چگونه ممکن است که از عزت و شرف مردم بگذرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه لا اشاره به سالروز آرای قاطع مردم به جمهوری اسلامی، افزود: شهدا هم از جمهوریت نظام دفاع کردند و هم از اسلامیت آن.

وی همچنین با تاکید بر حضوری آگاهانه در انتخابات، یادآور شد: امروز ما مسئولیت سنگینی در رهروی از راه شهدا داریم و باید در صحنه انتخابات کاملا هوشیارانه ایفای نقش کنیم.

آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید علیرضا گلمحمدی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مزار مطهر شهدای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها