زنجان-مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اولین مورد اهداء عضو امسال در زنجان با ایثار خانواده ای از شهرستان خدابنده رقم خورد.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛شهریار امام وردی بابیان اینکه اولین مورد اهداء عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحومه معصومه منصوری ۲۵ ساله از شهرستان خدابنده می باشد، گفت: این شخص که به علت بیماری زمینه‌ای در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان بستری بود با وخامت بیماری دچار مرگ مغزی شد.

اهدای عضو جوان 25 ساله زنجانی زندگی بخشید

 

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحومه منصوری اقدامات لازم جهت کسب رضایت از خانواده او انجام شد، افزود: روز پنجشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ارگان‌های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهداء به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

 

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: کلیه‌ها، قلب و کبد بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد.

 

 

امام وردی در رابطه با راه‌های دریافت کارت اهدای عضو گفت: علاقمندان می‌توانند با ارسال کدملی به شماره ۳۴۳۲ و یا شماره‌گیری #۳ *۳۴۳۲* و مراجعه به سایت اهداء عضو به آدرس https://www.ehdacenter.ir/fa برای دریافت کارت اهداء عضو اقدام کنند.

ارسال نظرات