فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

همه بايد براي تحقق شعار سال تلاش ويژه داشته باشند

فرمانده سپاه استان در جلسه تبيين شعار سال در جمع آحاد پاسداران سپاه استان سمنان گفت: همه بايد براي تحقق شعار سال تلاش ويژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۶۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه تبيين شعار سال در جمع آحاد پاسداران سپاه استان سمنان گفت: سال 99 سال سختي براي مردم ايران به جهت فشار هاي اقتصادي و کرونا و ... بود که خوشبختانه سپاه کارنامه ارزرشمندي را از خود به جاي گذاشته است.

وي افزود: سپاه پاسداران نقش ويژه را در راستاي کاهش مشکلات مردم ايفا کرد و در حوزه سلامت و معيشت خدمتي مناسب با همکاري مردم در راستاي رزمايش مواسات انجام شد.

او ادامه داد: سپاه پاسداران تکليفي به جز خدمت به مردم ندارد و همه ي اتفاقات در ذيل خدمت به مردم رقم مي خورد که اين خدمت به مردم کار بسيار ارزشمندي در محضر خداوند محسوب مي شود.

سردار دامغاني با اشاره به نامگذاري شعار سال توسط مقام معظم رهبري تصريح کرد: در سال گذشته تحريم هاي ظالمانه عليه کشور ما مشکلاتي را براي توليد به وجود آورد و در سالجاري در سپاه پاسداران همه بايد براي تحقق شعار سال تلاش ويژه داشته باشند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: مديريت فضاي مجازي، مبارزه با فساد، استفاده از ظرفيت هاي داخلي کشور و مديريت قوي ضد فساد از جمله تاکيدات مقام معظم رهبري براي سالجاري بوده است که همه بايد به آن توجه داشته باشند.

وي افزود: نظام اسلامي کشور ما براي تحقق بيانيه گام دوم انقلاب نقشه ي راه مناسبي را تا سال 1444 تدوين کرده است که در اين افق شکل گيري تمدن نوين اسلامي محقق مي شود.

او ادامه داد: مهمترين نياز يک نظام براي تمدن سازي داشتن يک نرم افزار مناسب است و در حال حاضر تنها کشوري که اين نرم افزار مناسب را دارد ايران اسلامي است و مي توانيم مدلي را براي مديريت جهاني ارائه دهيم که رشد مادي و معنوي را به همراه داشته باشد.

سردار دامغاني تصريح کرد: در هر قسمتي که به نرم افزار داخلي کشور خودمان تکيه کرديم موفق بوده ايم و يکي از تکاليف اصلي سپاه آماده سازي بستر مناسب براي نرم افزار کشور ما است.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت:انتخابات رياست جمهوري آينده بسيار مهم است و نقش سپاه در وحدت بخشي نيروهاي حزب الهي و بصيرت افزايي مردم و کنترل فضاي مجازي بسيار مهم و ويژه است.

وي افزود: در سال 99 در 18 نوع خدمات در ذيل رزمايش مواسات در استان سمنان با همکاري مردم و خيرين  و دستگاه هاي اجرايي 290 ميليارد تومان خدمات به مردم استان ارائه شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار