خبرهای داغ:
تبریز- در بخشی از وصیت‌نامه شهید «حمید کوهی» آمده است: اي جوانان! خدا نكند كه در خواب غفلت بميريد، چرا كه حسين(ع) در ميدان نبرد شهيد شد و مبادا بي‌تفاوت بميريد كه علي اكبر(ع) در ميدان جنگ و با هدف كشته شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۷۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، شهید «حمید کوهی خداویردی کندی» در دوم شهریورماه 1349 در شهرستان اهر به دنیا آمد.

وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی و آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 22 فروردین‌ماه 1366 در شلمچه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه شهید؛

خدايا! مي خواهم پرواز كنم، در حالي كه پر زدن را بلد نيستم. خدايا! العفو؛ پروردگارا گناه كردم، معصيت كرده‌ام، راه خطا رفته‌ام، نافرماني كرده‌ام ولي با اين همه اشتباه به در آمرزش تو آمده‌ام. بار خدايا! تو خودت قول داده‌اي كه اگر بندگان گناه كارت به در آمرزش تو بيايند، آن‌ها را خواهم بخشيد.

من وظيفه خود دانستم كه به عنوان يک مسلمان از دين اسلام و مرزهاي اسلامي دفاع كنم و اميدوارم شما برادران نيز در تداوم اين انقلاب كه زمينه ساز انقلاب حضرت مهدي(عج)، يگانه رهبر عالم و منجي بشريت می‌باشد، بيش از بيش بكوشيد که به ياري خداوند بزرگ در اين راه پيروزيد.

اي جوانان! خدا نكند كه در خواب غفلت بميريد، چرا كه حسين(ع) در ميدان نبرد شهيد شد و مبادا بي‌تفاوت بميريد كه علي اكبر(ع) در ميدان جنگ و با هدف كشته شد. نكند در رخت خواب ذلت بميريد كه علي(ع) در محراب شهيد شد.

ارسال نظرات