امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  استان لرستان  گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و
کد خبر: ۹۳۳۱۲۷۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان لرستان  سرهنگ دوم پاسدار سعید داودی و  مدیرکل ورزش وجوانان استان لرستان حشمت الله امان الهی  با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی  دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار  مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  استان لرستان  گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.
خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

سرهنگ پاسدار سعیدداودی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است همه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت ها بهره گیری نمایند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار