خبرهای داغ:
میلاد پاکروان
آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به اینکه مهمترین ملاک‌ها برای انتخاب اصلح باید فسادستیزی کارآمدی و انقلابی بودن باشد، تصریح کرد: سطح کارآمدی دولت آینده باید برای مردم احساس شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۶۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی ، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مهمترین هدف و آرمان مسئولان و مدیران باید حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری سالم و پرشکوه این رخداد بزرگ سیاسی اجتماعی کشور باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه مهمترین ملاک‌ها برای انتخاب اصلح باید فسادستیزی کارآمدی و انقلابی بودن باشد، تصریح کرد: سطح کارآمدی دولت آینده باید برای مردم احساس شود.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت برنامه‌های رئیس جمهور آینده باشد، خاطرنشان کرد: برخی از نامزدها متأسفانه فقط شعار می‌دهند و بعد از انتخاب به هیچکدام از وعده‌های خود عمل نمی‌کنند از این جهت باید برای مردم روشنگری شود.

عملکرد مثبت دولت آینده می‌تواند مردم را نسبت به آینده امیدوار کند

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه عملکرد مثبت دولت آینده می‌تواند مردم را نسبت به آینده امیدوار کند، بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت آینده لازم است جوان و انقلابی باشد تا برای رفع مشکلات مردم بتواند تلاش کند.

وی با بیان اینکه کارآمدی رئیس جمهور به عنوان دومین شخص مملکت می‌تواند نظام را بیمه کند، افزود: در این صورت از هرج و مرج در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی در کشور جلوگیری شده و اوضاع کشور سازمان می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه سرنوشت هر قوم و کشوری بنا به فرموده قرآن به دست مردم همان قوم است، گفت: بررسی تاریخ خود چراغ راهی برای آینده است و باید از آنچه بر گذشتگان ما آمده است پند گرفت و از آن برای انتخاب‌های صحیح استفاده کرد.

کاندیدهای ریاست جمهوری هم باید از شعار و حرف بپرهیزند

وی با اشاره به اینکه کاندیدهای ریاست جمهوری هم باید از شعار و حرف بپرهیزند، افزود: شعار زمانی مثمرثمر است که در مرحله عمل اجرایی شود نه اینکه برخی با شعار رأی بیاورند و بعد از آن تمام حرف‌های خود را فراموش کنند.

آیت الله سلیمانی افزود: پیش‌تر برخی از دوستان شعارها و صحبت‌هایی کردند که مردم بنا به این شعارها به آنها اعتماد کردند و رأی دادند ولی مردم در شرایط کنونی از اوضاع کشور راضی نیستند، هرچند مردم به احترام شهدا سکوت کرده‌اند که امیدواریم در این دوره از انتخابات مردم فردی را انتخاب کنند که خدمت به مردم مهمترین هدف و آرمان او باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار