خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج):

توسعه کشور در گرو تحقق راهبرد سال است/روشنگری سیاسی، در برخورد با هجمه های فرهنگی

حجت الاسلام عطایی گفت: پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور سه مولفه تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ضروری و بسیار با اهمیت است.
کد خبر: ۹۳۳۱۹۰۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

حجت‌الاسلام کاووس عطایی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه به راهبرد سال جدید، مهمترین محور کار، تولید است که در این راستا حمایت های دولت و رفع موانع از مسیر تولید امری لازم و ضروری است.

وی گفت: طبیعی است که در مسیر تولید دو مولفه پشتیبانی و مانع زدایی مفید و تأثیرگذار بوده و هریک از این مولفه ها به تنهایی تاثیری در امر تولید نخواهد داشت. لذا حمایت و پشتیبانی مسوولان دولتی و بخش خصوصی از تولید امری بدیهی است که با مانع زدایی ها از این مسیر، قطعا راهبرد سال محقق خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته از لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی بودیم و لذا جهت پیشبرد و توسعه اقتصاد کشور سه مولفه تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ضروری و بسیار با اهمیت است.

حجت الاسلام عطایی عنوان کرد: حوزه نمایندگی در کنار فرماندهی در برنامه های معنوی و عقیدتی و تبیین مسایل سیاسی در سال ۱۴۰۰ برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است. با توجه به انتخابات پیش رو و اهمیت موضوع، یکی از دستورالعمل های جدی حوزه نمایندگی ولی فقیه روشنگری سیاسی و بصیرت افزایی سیاسی است. از طرفی برنامه های عقیدتی نیز باید به صورت جدی ارایه شود چرا که در سال های اخیر که اقتصاد کشور دچار مشکل بود، فرهنگ مذهبی و مکتبی جامعه نیز تحت تأثیر این امر دچار آسیب هایی شد، لذا در حوزه عقیدتی نیز باید بیش از سال های اخیر اقدامات جدی انجام پذیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها